Seems we have some fans in Scandinavia. Trying to translate what I found written on a site. Would appreciate some help.
They are posts on a forum from different people so they might not all make a lot of sense if people start replying to what others have said or something.
Anyway, appreciate it guys. Whoever can help gets a rep.
Equalize
Her er den så. Hvad synes du om den?
Personligt synes jeg, at den har slet ikke skuffet mig på nogen som helst måder. Produktionen er i top klasse. En typisk Swami album som bringer nye artister på banen. En sikker sejr for Swami.
REALLY REALLY good UKBhangra album. top 5 for 2007
Man hvad synes du?
--------------------------------
Fuld klart giver jeg den fuld feedback .
Superfedt album . Med en vrirkelig produktion . Swami har virkelig prøvede at skabe noget nyt . Og jeg må sige det har lykkedes ham .
Han har udnyttet chancen for at afprøve nye artister og det ser ud til at være en succes . Alle trax har en fed produktuion . Som virkelige kan mærkes i højtalerne . De fleste har måske nok hørt Electro Jugni . Men der nogle trax som virkelig sparker røv.
Som sagt TGR . Virkelig succes album for swami that time .
Peace Up Tha Work !!!!! Endelig noget Bhangra de styrer . efter så lang tid .
---------------------------------
Andy enig i at han har forsøgt at ramme Mainstream men ikke den mainstream som vi tror det er. Jeg gætter helt klart på den samme form for succes som han havde med DesiRock, prøvet /(r) han også at skabe her. En lille hentydning til over i den Fusionistiske genre verden.
Efter alle de Bhangra album som er udgivet iår så må vi give ret i at dette er en af de Top 5 som man har ventet på i så langtid.
Jeg kan helt klart godt sige, at jeg har ikke bare skippet albummet igennem, men tværtimod hørt track til track og dens produktion. Original produktion (ingel sampling) og plus instrumenterne er spillet originalt og ikke via et pc musikprogram osv.
They are posts on a forum from different people so they might not all make a lot of sense if people start replying to what others have said or something.
Anyway, appreciate it guys. Whoever can help gets a rep.
)